A. Uslovi korišćenja Lidl Plus-a

Verzija: Septembar 2021

 

1.  Polje primene i odnos sa zakonskim odredbama

Ovi uslovi korišćenja regulišu učešće u programu lojalnosti Lidl Plus (u daljem tekstu „program“). Programom upravlja Lidl Stiftung & Co. KG (u daljem tekstu “Lidl Stiftung” ili “mi”).  Međutim,  Lidl Stiftung je ovlašćen da u pružanje usluga uključi i i partnere ili druge kompanije Lidl grupacije (Lidl Srbiju KD) u daljem tekstu “Lidl”. Program je, između ostalog, namenjen korisnicima (u daljem tekstu “korisnici” ili “vi”), koji žele da primaju personalizovane informacije o ponudama i specijalnim pogodnostima Lidla koje u najvećoj mogućoj meri odgovaraju individualnim interesovanjima korisnika. Cilj programa je da svi korisnici u što večoj meri primaju za njih relevantan sadržaj, a da od Lidla ne primaju sadržaj koji nije u opsegu njihovog interesovanja. Osnova za određivanje relevantnog sadržaja je ponašanje prilikom kupovine i korišćenja proizvoda i usluga Lidl-a, kao što je opisano u nastavku. Program je dostupan uz prihvatanje sledećih uslova korišćenja.

 

2. Uslovi za učešće

Kako biste učestvovali u našem programu, morate da imate najmanje 18 godina i da budete potrošač u skladu sa članom 5 stav 1 tačka 1) Zakona o zaštiti potrošača. Program se može koristiti samo u privatne svrhe. Komercijalno učešće u svojstvu preduzetnika odnosno trgovca u smislu člana 5 stav 1 tačka 2) Zakona o zaštiti potrošača nije dozvoljeno.

 

3. Registracija i nalog

Da biste mogli da koristite naš program, morate otvoriti nalog.

Prilikom registracije, nakon što unesete sve neophodne podatke i kreirate korisničko ime i lozinku za „Moj Lidl“ nalog (Korisnički podaci),  svoju ponudu za registraciju šaljete pritiskom na taster „Registruj se“ (Ponuda). Nećete snositi nikakve troškove. Pre nego što kliknete na ovaj taster, možete otkazati registraciju u bilo kom trenutku ili možete promeniti informacije koje ste uneli brisanjem, dodavanjem ili ispravljanjem unosa u različitim poljima ili zatvaranjem aplikacije. Nakon završetka procesa registracije, u bilo kom trenutku možete izmeniti informacije koje ste uneli.Nakon prijema vaše ponude za sklapanje ugovora, poslaćemo vam potvrdu prijema ponude (u daljem tekstu, „potvrda“) na mejl adresu koju ste nam dali tokom registracije. Ova potvrda naloga takođe predstavlja naše prihvatanje vaše ponude da sklopimo ugovor o korišćenju (u daljem tekstu, „zaključivanje ugovora“). Uslugu možete koristiti odmah nakon prijema potvrde naloga.

S obzirom na to da Lidl Plus nudimo dobrovoljno i da je učestvovanje besplatno, imamo pravo da u određenim slučajevima odbijemo kreiranje naloga bez obrazloženja.

Informacije o mejlu i broju mobilnog telefona ne mogu se prebaciti na drugi nalog. To znači, da sa jednom mejl adresom možete kreirati samo jedan Lidl Plus nalog. Nije dozvoljeno unošenje mejl adrese, broja mobilnog telefona ili drugih kontakt informacija koje ne pripadaju vama, posebno takozvanih „jednokratnih mejl adresa“. Vaše podatke za pristup nalogu treba da čuvate na bezbednom mestu. Drugim osobama nije dozvoljeno da pristupaju vašem nalogu.   

Svaka interakcija sa Lidlom koja se vrši preko vašeg naloga se pripisuje vama. Ovo važi i za slučaj da druga osoba pristupa vašem nalogu, ukoliko je druga osoba dobila pristup vašem nalogu usled vaše nepažnje. Vaša je dužnost da nas odmah obavestite ukoliko dođe do neovlašćenog pristupa vašem nalogu i da promenite podatke za prijavljivanje ukoliko posumnjate da druge osobe koriste vaš nalog.

Registracija za našu aplikaciju, dostupna je na različitim mobilnim platformama. Prilikom registracije, automatski će vam biti dodeljen korisnički broj.

 

4. Predmet usluge

4.1 Informacije po meri korisnika

Svrha ovog programa lojalnosti je da vam kroz aplikaciju Lidl Plus šaljemo ili prikazujemo informacije koje u što većoj meri odgovaraju vašim potrebama i da koliko god možemo, osmislimo ponude i pogodnosti posebno za vas.

Učešće u Lidl Plus programu je besplatno.

Sa Lidl Plusom dobićete raznovrstan sadržaj koji je napravljen po vašoj meri. Između ostalog, to uključuje i ponude koje su posebno usklađene sa vašim potrebama i željama, kao i popuste i posebne pogodnosti. Da bismo ovo postigli, pokušaćemo da odredimo koja su vaša interesovanja i sklonosti u vezi sa proizvodima i uslugama koje Lidl nudi.

Ukoliko vam budemo tražili saglasnost za obradu vaših podataka, i vi nam date saglasnost,  kao što je opisano u nastavku teksta, ti podaci će biti obrađeni samo za potrebe Lidl Plus-a. Prikupljanje i čuvanje podataka

Osnovu za određivanje ponuda koje vama odgovaraju čine podaci navedeni u sledećem paragrafu:

4.1.1 Registracija na Lidl Plus

U okviru registracije prikupljamo sledeće osnovne podatke o potrošaču: ime, prezime, datum rođenja, mejl adresu, broj mobilnog telefona i odabranu Lidl prodavnicu. Opciono možete da navedete i oslovljavanje, pol i adresu (ulica, broj, poštanski broj, grad, zemlja). Da biste odabrali omiljenu prodavnicu, možete koristiti i funkciju geolokacije na vašem mobilnom telefonu.

4.1.2 Podaci sa „Moj Lidl“ naloga

Ukoliko ste na vašem „Moj Lidl“ nalogu dobrovoljno naveli određene informacije, te podatke preuzimamo i za program Lidl Plus.

4.1.3 Posete prodavnicama

Ukoliko se prilikom posete prodavnici identifikujete na kasi, beležimo podatak o posećenoj prodavnici, o proizvodima koje ste kupili (razvrstane po vrsti, količini i ceni), o kuponima koje ste upotrebili, o ukupnom iznosu računa, kao i o trenutku i sredstvu plaćanja. Informacije o vašoj kupovini povezujemo sa vašim korisničkim nalogom i to sve u cilju ispunjenja svrhe navedene u tački 4.1, odnosno kako bismo vam uputili ponude koje odgovaraju vašim interesovanjima kao i mogućnost učešća u posebnim pogodnostima.    

Identifikaciju na kasi vršite skeniranjem Lidl Plus digitalne kartice.  

4.1.4 Služba za potrošače

Kada kontaktirate Službu za potrošače Lidl grupacije, obradićemo i podatke koje tom prilikom budete naveli.

4.1.5 Korišćenje aplikacije

Kada koristite Lidl Plus aplikaciju, mi prikupljamo podatke o prodavnici u kojoj kupujete. Osim toga, prikupljamo podatke o celokupnom sadržaju koji gledate na aplikaciji, kao što su aktivirani kuponi, vaša podešavanja vezano za obaveštenja, pregledani odeljci i vaša odabrana glavna prodavnica. Takođe prikupljamo informacije o vašoj interakciji sa aplikacijom, što uključuje koje ste odeljke posećivali, koje stranice ste gledali tokom svake sesije, kao i broj klikova i listanja. Osim toga, obrađujemo i podatke o vašoj korisničkoj identifikaciji (LoyalityID), informacije o tome koju verziju operativnog sistema koristite, o identifikaciji uređaja, sistemskom jeziku i odabranoj zemlji, kao i verziji aplikacije koju koristite. Ove podatke prikupljamo na osnovu vaše saglasnosti. Za više informacije posetite naša Pravila o zaštiti podataka.

4.1.6 Podaci za prijavu

Vaši podaci za prijavu se čuvaju i koriste radi prijave. Kako ne biste morali da se prijavljujete svaki put kad otvorite aplikaciju, vaši podaci za prijavu se čuvaju u aplikaciji (u šifrovanom formatu) sve dok se ne odjavite sa naloga.

4.1.7 Newsletter drugih pružaoca usluga

Ukoliko ste dali saglasnost za dobijanje newsletter-a kompanije u okviru Lidl Grupacije, mi možemo od te Lidl kompanije da dobijemo informacije o vašem korisničkom ponašanju vezanom za newsletter, uključujući informacije o vremenu otvaranja newsletter-a, o linkovima na koje ste kliknuli ili koja polja koristite, koliko često i u kom trajanju.

4.1.8 Newsletter/ Push-notifikacije /SMS

Ukoliko ste za to dali odgovarajuću saglasnost, mi prikupljamo i informacije o vašem korisničkom ponašanju u odnosu na newsletter i ostale informacije, koje vam šaljemo u obliku push-notifikacije ili SMS-a. Takve informacije čuvamo, sortiramo i ukoliko je moguće dodeljujemo vašem nalogu, mejl adresi, odnosno korisničkom broju. Pri tome beležimo vreme otvaranja takvih poruka i linkove na koje ste kliknuli, odabrane proizvode, vreme, trajanje i učestalost korišćenja.

4.2 Analiza podataka

Podaci opisani u 4.2 se čuvaju u našoj bazi podataka. Te podatke analiziramo s ciljem da  pronađemo informacije o vašim interesovanjima, kako bismo vam slali ili pokazivali samo one informacije koje su relevantne za vas. U te svrhe koristimo matematičke i statističke metode. Zbog toga se vaši lični podaci upoređuju sa podacima drugih korisnika. Koristeći to poređenje, možemo da zaključimo koji proizvodi i pogodnosti, koji su bili zanimljivi ljudima sa sličnim interesovanjima kao što su vaša, mogu da budu interesantni i za vas. Ipak, Lidl ne preuzima zakonsku odgovornost  da će obrada podataka uvek raditi tačno na način koji je opisan i da ćete dobijati samo ponude koje su vam interesantne. Kada koristite aplikaciju, mi kreiramo korisničke profile radi statističke analize i ukoliko je moguće, povezujemo ih sa vama. U procenu nisu uključene posebne vrste ličnih podataka u smislu člana 17 Zakona o zaštiti podataka o ličnosti. 

 

5. Opšti uslovi za korišćenje programa

Da biste se registrovali na Lidl Plus aplikaciju, potrebni su vam ispravan broj mobilnog telefona i mejl adresa.

Za korišćenje Lidl Plus aplikacije, neophodno je preuzeti softver iz prodavnice aplikacija. Različite verzije softvera su dostupne za različite vrste mobilnih telefona. Iz tehničkih razloga, možda neće biti moguće ponuditi odgovarajući softver za neke vrste uređaja. Ukoliko nije dostupan odgovarajući softver za mobilni telefon korisnika, taj korisnik ne može da koristi usluge na tom uređaju. Ipak, Lidl Stiftung će se potruditi da ponudi softver za što je moguće više različitih modela mobilnih uređaja. Usled konstantne promene ponude na tržištu mobilnih uređaja, Lidl Stiftung ne može da ponudi trenutnu listu svih mobilnih telefona koji su pogodni za korišćenje usluga.   

Instalacija softvera i korišćenje usluga podrazumevaju redovan transfer podataka sa korisnikovog mobilnog telefona pa samim tim i neophodnu internet konekciju. Obim i učestalost transfera podataka zavise od vrste i obima upotrebe aplikacije. Troškove povezivanja na internet snosi korisnik. Obim zavisi od ugovora koji korisnik ima sa svojim mobilnim provajderom.

Trošak uspostavljanja internet veze i njenog održavanja nije deo usluge Lidl Stiftunga. On je isključiva obaveza koja proističe iz ugovora između korisnika i njegovog internet provajdera.

Upotreba Lidl Plus-a takođe podrazumeva da imate dovoljno baterije i da je osvetljenost ekrana dovoljna da možete da skenirate QR kod na kasi.

Učesnik je u obavezi da instalira ažuriranja koja nudi Lidl. O ovome će biti obavešten dok koristi aplikaciju. Upotreba Lidl Plus programa preko kompromitovanih krajnjih uređaja (na primer, neovlašćenim modifikovanjem/rutovanjem) nije dozvoljena.

 

6. Vaše obaveze

Dužni ste da:

  • date tačne podatke prilikom registracije i ažuriranja svog profila;
  • čuvate svoju lozinku i da je promenite u slučaju zloupotrebe ili sumnje da je došlo do zloupotrebe i
  • koristite program u skladu sa zakonskom regulativom.

 

7. Odgovornost

Mi smo odgovorni za štetu ukoliko je prouzrokujemo namerno ili krajnjom nepažnjom. Nećemo biti odgovorni za običnu nepažnju, osim ukoliko dođe do povrede života, telesnih povreda ili narušavanja zdravlja, i to ukoliko:

  • aplikacija ne radi ili radi samo na ograničen način
  • nije dostupna nikakva ili samo ograničena WLAN veza
  • uređaj za skeniranje na kasi ne radi kako treba
  • ponude nisu dostupne.

Navedeno ne utiče na odgovornost u smislu Zakona o opštoj bezbednosti proizvoda.

 

8. Prekid, brisanje

Korisnik ima pravo da prekine učešće u bilo kom trenutku bez davanja objašnjenja time što će aktivirati funkciju „Izbriši nalog“. Prekid programa od strane Lidl Stiftunga je takođe moguće u bilo kom trenutku. Ukoliko se ovakva situacija desi, Lidl Stiftung će obavestiti korisnike 10 dana pre prekida programa, ali nije u obavezi da za svoju odluku pruža dodatna objašnjenja. Ugovorne strane imaju pravo i na raskid ugovora usled promenjenih okolnosti.

 

9. Finalne odredbe

Jezik ugovora je srpski.

Evropska komisija je otvorila portal za onlajn rešavanje sporova na adresi: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Međutim, mi nismo u obavezi i ne želimo da učestvujemo u rešavanju sporova pred odborom za arbitražu sa korisnicima.