„Grebalica” – uslovi korišćenja




1. Cilj promocije




Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74172 Neckarsulm, Nemačka (u daljem tekstu „Lidl”), je organizator „Grebalice” dostupne u okviru aplikacije Lidl Plus samo za registrovane Lidl Plus korisnike (dodatne informacije o Lidl Plus-u možete pronaći na www.lidl.rs/lidl-plus).




2. Učesnici




Učesnici mogu biti sva fizička lica koja:




su registrovani Lidl Plus korisnici; Lidl Plus aplikacija je dostupna za preuzimanje preko odgovarajuće „Prodavnice aplikacija” na vašem mobilnom uređaju

imaju minimum 18 godina

su prihvatila uslove korišćenja (smatra se da su uslovi korišćenja prihvaćeni samim „grebanjem” kartice)



3. Učešće




Učešće je moguće samo u okviru Lidl Plus aplikacije.


Da biste učestvovali, morate se identifikovati kao Lidl Plus korisnik na taj način što ćete na kasi prilikom plaćanja skenirati vašu Lidl Plus digitalnu karticu.


„Grebalicu” dobijate nakon navršene kupovine, ali ukoliko ste u toku jednog sata obavili više Lidl Plus kupovina, osvojićete samo jednu „Grebalicu”.


Nakon svake kupovine, svaki Lidl Plus korisnik putem aplikacije dobija obaveštenje da je „Grebalica” dostupna. „Grebalica” je sačuvana i dostupna u okviru Lidl Plus aplikacije u odeljku sa „Grebalicama” na početnom ekranu. „Grebalicu” je moguće „ogrebati” u okviru određenog vremenskog perioda koji je naznačen na samoj „Grebalici”. Nakon isteka navedenog vremenskog perioda „Grebalica” će automatski nestati iz aplikacije. Nakon što je „Grebalica” „ogrebana”, kupon se čuva u delu sa Kuponima, sa naznačenim periodom trajanja.


Pravo na narednu „Grebalicu” stiče se tek narednom kupovinom, koja može biti najranije za 1 sat.


Nakon otvaranja „Grebalice”, na ekranu će se pojaviti poruka da korisnik samim „grebanjem” kartice prihvata uslove korišćenja. Uslovi korišćenja biće dostupni klikom na link u prikazanom tekstu.


Svaki Lidl Plus korisnik tj. korisnik „Grebalice” dobija popust u vidu kupona.


Kupon koji ovom prilikom postane dostupan, biće sačuvan u odeljku „Kuponi” u okviru Lidl Plus-a i biće ga moguće koristiti prilikom naredne Lidl Plus kupovine. Na samom kuponu će biti naznačeno koliko puta i za koju količinu odnosno za koliko proizvoda ga je moguće iskoristiti.




Kupon je moguće iskoristiti:


u svim Lidl prodavnicama u okviru Lidl Plus programa

u okviru naznačenog perioda važenja kupona

od naredne Lidl Plus kupovine, tj. nije ga moguće iskoristiti prilikom kupovine u kojoj je osvojen

kupon nije moguće preneti na druga lica ili ga zameniti za novac

kuponi su elektronski, neće biti dostupni u fizičkoj formi niti ih je moguće odštampati



5. Obaveštenje




Odmah nakon „grebanja” kartice, korisnici dobijaju svoj kupon.




6. Odgovornost




Svaki korisnik razume i prihvata da Lidl nije i ne može biti odgovoran za greške, gubitke i nepravilnosti koje se mogu desiti ukoliko je tok informacija ili neka druga greška rezultat problema u telekomunikaciji, prenosu podataka, popunjenosti memorije ili funkcionisanja internet konekcije, kao i bilo kog drugog problema koji ne može biti pripisan Lidlu.


Korisnik je odgovoran za pravilnu instalaciju softvera i obezbeđivanje internet konekcije. Trošak uspostavljanja internet veze i njenog održavanja nije deo usluge Lidl Stiftunga. Upotreba „Grebalice” takođe podrazumeva dovoljno baterije na mobilnom uređaju kao i da je osvetljenost ekrana dovoljna za skeniranje QR koda na kasi.


Osim toga, korisnik je u obavezi da instalira ažuriranja koja nudi Lidl. O ovome će biti obavešten dok koristi aplikaciju.


Lidl ne odgovara za dostupnost proizvoda. Proizvodi mogu biti rasprodati i pre isteka naznačenog perioda akcije tj. važenja kupona. Trudićemo se da obezbedimo da proizvodi za koje ste osvojili kupon budu dostupni, međutim Lidl neće biti odgovoran ukoliko proizvodi budu rasprodati pre isteka trajanja akcije.




7. Isključenje




Lidl zadržava pravo da isključi iz programa svakog ko prekrši uslove korišćenja i to bez prethodnog obaveštenja. Korisnicima koji se služe zabranjenim sredstvima (npr. hakovanje, virusi, trojanci itd.) će biti onemogućeno učestvovanje. Grupama korisnika, atomatizovanim servisima i profesionalnim servisima nije dozvoljeno učešće.




8. Raskid




Lidl zadržava pravo da prestane sa ovom promocijom i to bez prethodnog obaveštavanja ili upozorenja. Lidl će možda morati da donese ovakvu odluku usled:


tehničkih razloga (npr. virusi, manipulacija, greške u hardveru ili softveru itd.)

ukoliko iz zakonskih razloga više ne bude moguće organizovati program lojalnosti



Ukoliko je raskid prouzrokovan nelegalnim ili manipulativnim ponašanjem učesnika, Lidl ima pravo na nadoknadu štete koja mu je prouzrokovana od strane korisnika.



Lidl Stiftung & Co. KG