Šta znači isplati se?
12 miliona kupaca širom sveta nam svakodnevno veruje. Nije dovoljno samo
biti pristupačan. Zato kombinujemo naše najbolje cene sa istinskim
vrednostima: od svežine i kvaliteta do regionalnog porekla.
Najbolji kvalitet i najbolja cena. Isplati se.
U okviru nezavisnog istraživanja Best Buy Award Private Label 2024/2025, koje je sprovela švajcarska organizacija ICERTIAS, kompanija Lidl Srbija dobitnik je priznanja u 21 kategoriji za najbolji odnos cene i kvaliteta, prema mišljenju potrošača u Srbiji.
Tvoj pobednik svežine. Isplati se.
Naša posvećenost svežini ne poznaje granice. U saradnji sa mrežom lokalnih i globalnih dobavljača, ponosnih nosilaca Global G.A.P. standarda, svakog dana isporučujemo proveren kvalitet. Biramo najbolje za vas, jer su sigurnost i vrhunska svežina naš prioritet.
Sveže pečeno svakog dana. Isplati se.
Lidlova pekara broj 1 treću godinu zaredom.* Lidlova pekara poznata je po bogatom izboru svežeg hleba i peciva, koji se peku više puta tokom dana, te Lidlovi potrošači mogu uživati u toplim, hrskavim i mirisnim pekarskim proizvodima.
Gradimo jaka partnerstva. Isplati se.
Sveže i domaće, svakog dana. U saradnji sa sertifikovanim partnerima, Lidl svakodnevno nudi sveže domaće voće i povrće najvišeg kvaliteta. Širimo i ponudu organskih proizvoda, obezbeđujući odgovoran asortiman dostupan svima.

*Prema YouGov sindiciranoj studiji zadovoljstva kupaca „Fresh Perception“, koja se sprovodi putem online upitnika, na reprezentativnom uzorku donosilaca odluka o kupovinama
za domaćinstvo, kontinuirano, u dva talasa godišnje, počevši od 2022. godine. Broj anketa: 3.128 (u 2022.), 2.430 (u 2023.), 2.998 (u 2024.) i 1.500 (prvi talas 2025. godine)