The browser is not supported
To display the website correctly, please use one of the following browsers.CautionPlease update your browser, if you proceed with this browser, your shopping experience might not be successful!

    UEFA Liga Evrope i UEFA Liga konferencija

    Kroz promociju svesne ishrane i aktivnog načina života, tekuće partnerstvo Lidla sa UEFA Ligom Evrope i UEFA Ligom konferencija ne podržava samo fudbal svetske klase, već i stvara trajne, životne promene za ljude, ljubitelje fudbala i porodice širom Evrope.


    Lidl će podržavati navijače na njihovom putu da postanu deo navijačke zajednice u svakom pogledu, od TV reklama, preko plasmana na stadionima, do reklamnih displeja. Bilo da se radi o lakoj dostupnosti zdrave i sveže hrane po niskim cenama, ili o približavanju najvećih fudbalskih turnira u Evropi navijačima, Lidl je uz tebe.

    Mladi dečak u žutom i plavom fudbalskom dresu drži ruku odrasle osobe.

    Lidl Kids Team

    Ekskluzivno iskustvo nastalo kroz partnerstvo sa UEFA Ligom Evrope i UEFA Ligom konferencija. Deca uzrasta od šest do deset godina imaće jedinstveno iskustvo da postanu zvanični pratilac igrača na teren za utakmicu takmičenja.

    Otac i sin uživaju u voću iz posude tokom sportskog događaja.

    Lidl karte

    Lidl svojim kupcima i zaposlenima omogućava nezaboravno iskustvo na dan utakmice, organizovanjem internih i eksternih nagradnih igara u kojima se mogu osvojiti karte. To je samo jedna od mnogih prednosti partnerstva, jer približava navijače igri..

    Fudbaleri u crveno-belim dresovima sa tekstom „FRESH PICKS“ i Lidl logom.

    Lidl "Sveži izbori"


    "Sveži izbori" se fokusiraju na "sveže" momente, igrače i utakmice u svakoj nedelji takmičenja. Sadržaj se prikazuje na kanalima UEFA takmičenja, što jača partnerstvo i stvara dodatnu vrednost za sve ljubitelje fudbala.

    Partnerstvo koje vredi pamtiti

    Prošle godine, Lidl je, kao zvanični partner UEFA Lige Evrope i UEFA Lige konferencija 2024/25, približio utakmicu navijačima: izvučeno je 4.685 karata, podeljeno je preko 7.500 mesta za Lidl dečji tim i podeljene su hiljade porcija svežeg voća.

    • Fudbaleri i deca hodaju po terenu punog stadiona.
    • Dva fudbalera u Adidas i Nike opremi bore se za loptu na terenu.
    • Fudbaleri u crvenim dresovima i crnim šortsevima hodaju po terenu sa decom, u sportskoj odeći.
    • Dve nasmejane žene u Lidl keceljama nude voće na štapićima na događaju UEFA Lige Evrope.
    • Lidl instalacija sa temom voća i povrća, sa igrama i aktivnostima, na gradskom trgu.
    • Devojka komunicira sa velikim ekranom osetljivim na dodir, prikazujući voće i Lidl logo.
    • Dva fudbalera se bore za loptu na terenu, jedan u belo-zelenom, drugi u plavom sa maskom.
    • Fudbaler u belom dresu sa brojem 37 šutira loptu ka golu.