The browser is not supported
To display the website correctly, please use one of the following browsers.CautionPlease update your browser, if you proceed with this browser, your shopping experience might not be successful!
    Brand Navigation
    1. Informacije
    2. Održivost u Lidlu
    3. O kompaniji
    4. Karijera
    5. Nekretnine
    6. Portal za potrošače

    UEFA Liga Evrope i UEFA Liga konferencije

    Stičući ulogu zvaničnog partnera dva UEFA klupska takmičenja, Lidl je proširio svoj portfolio fudbalskih partnerstava; UEFA Liga Evrope i UEFA Liga konferencije do sezone 2026/27 sa fokusom na sveže voće i promociju osvešćene ishrane.


    Sport je važan deo Lidlove dugoročne posvećenosti zdravlju i zdravoj ishrani. Kao prodavac hrane, Lidl zna koliko je ishrana važna za zdravlje svakog čoveka i prepoznaje pored toga da zdrav način života uključuje i vežbanje.


    Pošto su glavna fudbalska takmičenja UEFA-e među najpopularnijim sportskim događajima na svetu, Lidl želi da kroz ovo novo fudbalsko partnerstvo podstakne što više potrošača da se aktiviraju. Pod sloganom „Igramo za isti tim“, Lidl će nastaviti da inspiriše fanove – i buduće fanove – kao zvanični partner za sveže voće za oba takmičenja. Lidl će podržavati navijače na svakom koraku na njihovom fandom putu, od TV reklame do postavljanja oglasa na stadionima i reklamnih prikaza. Od toga da zdravu i svežu hranu po niskim cenama čini lako dostupnim, do približavanja navijača najvećim fudbalskim turnirima u Evropi, Lidl je uz njih.

    Lidl prodaja karata

    Kao zvanični partner UEFA Lige Evrope i UEFA Lige konferencije, Lidl omogućava potrošačima i zaposlenima da prisustvuju nezaboravnim iskustvima na dan utakmice aktiviranjem internih i eksternih takmičenja za osvajanje ulaznica. Ovakve prilike su sjajan način da se igra dodatno približi fanovima.


    Lidl S&E Lidl Kids Team

    Lidl Kids Team je poseban program kreiran kroz partnerstvo sa UEFA Ligom Evrope i UEFA Ligom konferencija. Deca uzrasta između šest i deset godina imaju jedinstvenu šansu da postanu zvanična maskota igrača za jednu od utakmica.


    Lidl Digital S&E „Fresh Picks“

    Sadržaj „Fresh Picks“ prikazuje najdinamične i „najsvežije“ trenutke utakmice, fokusirajući se na mlade, talentovane igrače. Ovaj sadržaj objavljuje se na društvenim mrežama UEFA-e, čime se unapređuje partnerstvo i stvara dodatnu vrednost za sve fanove. Sadržaj se može pogledati na društvenim kanalima UEFA Lige Evrope i UEFA Lige konferencija.