KONKURS

Želim da se zaposlim u kompaniji Lidl Srbija. Gde mogu da pronađem sve potrebne informacije?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Na našoj stranici Karijera možete pronaći sve otvorene konkurse za radna mesta u našim prodavnicama, skladištu i centrali.

Mogu li da se prijavim na neku od pozicija za koju, u ovom trenutku, ne postoji raspisan konkurs?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Putem našeg portala Karijera možete proslediti Vašu biografiju i pre nego što se raspiše konkurs za određeno radno mesto. 

Kako mogu da se informišem o otvorenim radnim mestima i razvojnim programima u inostranstvu?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Na našoj stranici Karijera možete pronaći potrebne informacije i o radnim mestima u inostranstvu.   

PRODAVNICA

Gde mogu da proverim koja Vaša prodavnica mi je najbliža?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Ovde možete da pogledate spisak Vama najbližih prodavnica ili to možete uraditi putem Lidl aplikacije koja Vam uz to pruža i dodatne opcije (kreiranje ličnog naloga za internet kupovinu, podsetnik za akcije, aktuelne promocije i još mnogo toga). Imate još pitanja za nas? Kontaktirajte nas ovde kako bismo vam dodatno pomogli.

Gde mogu da se informišem o radnom vremenu ili posebnom radnom vremenu (tokom verskih i državnih praznika) određene prodavnice?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Ovde možete da se informišete o radnom vremenu naših prodavnica ili to možete uraditi putem Lidl aplikacije. Imate još pitanja za nas? Kontaktirajte nas ovde kako bismo vam dodatno pomogli.

Kako da pronađem broj telefona Vaše prodavnice?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Kolege u prodavnici su tu da Vam pomognu na licu mesta. Za ostala pitanja na raspolaganju Vam je naša Služba za potrošače, koju možete kontaktirati putem telefona. 

U kojim Vašim prodavnicama imate i pekaru?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Ovde možete da pogledate spisak Vama najbližih prodavnica, kao i dostupnih usluga unutar njih, poput pekare ili to možete uraditi putem Lidl aplikacije koja Vam uz to pruža i dodatne opcije (podsetnik za akcije, aktuelne promocije i još mnogo toga). Imate još pitanja za nas? Kontaktirajte nas ovde kako bismo dodatno pomogli.

Mogu li da poručim nešto kod Vas i da samo dođem u prodavnicu da to preuzmem?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Kao vodeći diskontni lanac našim kupcima nudimo proveren kvalitet i svežu robu po najpovoljnijm cenama. Nažalost, u ovom trenutku, ne nudimo mogućnost poručivanja unapred.

Na koji način mogu da plaćam u Vašim prodavnicama?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

U našim prodavnicama dostupni su Vam sledeći bezgotovinski načini plaćanja: Maestro, VISA, MasterCard, DINA, čekovima građana i, naravno, Lidlova poklon kartica. Ovde možete proveriti stanje na kartici. Plaćanje putem fakture nije moguće. Imate još pitanja za nas? Kontaktirajte nas ovde kako bismo dodatno pomogli.

Koliko trenutno novca imam na mojoj Lidl poklon kartici?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Ovde možete da proverite preostali iznos i trenutno stanje na Vašoj Lidl poklon kartici. 

PITANJA U VEZI SA PROIZVODIMA

Da li mogu da donesem u Vašu prodavnicu stare električne/elektronske uređaje?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Nažalost, nismo u mogućnosti da prihvatimo stare električne/elektronske uređaje. 

 

Ne odgovara mi odeća koju sam kupio/kupila. Kako mogu da utvrdim koja veličina određenog odevnog predmeta bi bila odgovarajuća?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Uz pomoć kalkulatora veličina možete na jednostavan način da izračunate odgovarajuću veličinu odevnog predmeta.

 

Nisam zadovoljan/a kvalitetom hrane kupljene u Vašoj prodavnici. Šta mogu da uradim u ovoj situaciji?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Nudimo Vam mogućnost da kupljene namirnice vratite u našu prodavnicu i mi ćemo Vam vratiti novac. Imate još pitanja za nas? Kontaktirajte nas ovde kako bismo dodatno pomogli.

 

Na koji način se testira kvalitet Lidlovih proizvoda?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

U zavisnosti od vrste robe, sprovodimo detaljne provere i analize kako bismo osigurali visok nivo kvaliteta naših proizvoda. Imate još pitanja za nas? Kontaktirajte nas ovde kako bismo dodatno pomogli. 

Na koji način mogu dobiti uputstvo za upotrebu?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Uputstvo za upotrebu proizvoda Lidl robnih marki možete pronaći ovde. Imate još pitanja za nas? Kontaktirajte nas ovde kako bismo dodatno pomogli.

REKLAMNI LETAK

Koji proizvodi su ove nedelje na akciji?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Ovde možete da pregledate naš aktuelni reklamni letak. Kako biste uvek bili u toku sa akcijama u našim prodavnicama, savetujemo da preuzmete Lidl aplikaciju za Vaš mobilni telefon, ili da se prijavite na naš Newsletter.

Koji su akcijski dani u Lidl prodavnicama?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Naša ponuda prehrambenih i neprehrambenih proizvoda izlazi svakog četvrtka i ponedeljka.Tokom godine se trudimo i da naše kupce obradujemo specijalnim tematskim nedeljnim akcijama internacionalnih kuhinja (francuska, italijanska, azijska itd.). Dodatno, za Uskršnje i Božićne praznike nudimo premium proizvode.Kako biste uvek bili u toku sa akcijama u našim prodavnicama, savetujemo da preuzmete Lidl aplikaciju za Vaš mobilni telefon, ili da se  prijavite na naš Newsletter. Ponuda se može razlikovati od regije do regije zbog različitih potreba. Unesite ovde svoj poštanski broj kako biste videli akcijsku ponudu u svojoj regiji.

Da li se akcijska ponuda odnosi na sve Lidl prodavnice u zemlji?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Ponuda se može razlikovati od regije do regije zbog različitih potreba. Unesite svoj poštanski broj u pretragu po prodavnicama kako biste videli akcijsku ponudu u svojoj regiji. Takođe, možete da preuzmete i Lidl aplikaciju kako biste redovno dobijali obaveštanje o akcijama u našim prodavnicama, i uvek bili u toku. 

Da li mogu redovno da dobijam Vaš reklamni letak?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Vaš primerak reklamnog letka možete uzeti na ulazu u prodavnicu. Ukoliko imate još neko pitanje, molimo Vas da kontaktirate našu Službu za potrošače. Aktuelnu ponuda možete pronaći ovde. Savetujemo da preuzmete i Lidl aplikaciju, putem koje možete da se informišete o aktuelnoj ponudi, kao i da podesite podsetnik za nove akcijske termine. 

Ne želim da više dobijam Vaše reklamne letke. Šta mogu da uradim u ovoj situaciji?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Reklamne letke redom dostavljamo u poštanske sandučiće, i iz tog razloga nismo u mogućnosti da isključimo pojedinačne adrese. Ukoliko ne želite da ubuduće dobijate reklamni materijal, molimo Vas da stavite tu napomenu na sanduče. 

Da li mogu unapred da rezervišem proizvode koji će biti na akciji?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Nismo u mogućnosti da rezervišemo proizvode pre početka akcijske ponude.

Kako da saznam u kojoj Vašoj prodavnici imate na stanju reklamirani proizvod?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Molimo za razumevanje u datoj situaciji, obzirom da nismo u prilici da Vam pružimo odgovor o zalihama reklamiranih proizvoda zbog kratkotrajne prodajne dinamike.

 

Kada mogu da očekujem da se određeni proizvod ponovo nađe u akcijskoj ponudi?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Obzirom da nemamo informaciju o tačnom datumu, najbolje bi bilo da pratite našu aktuelnu ponudu. Kako biste uvek bili u toku sa akcijama u našim prodavnicama, savetujemo da preuzmete Lidl aplikaciju za Vaš mobilni telefon, ili da se prijavite na naš Newsletter.

SARADNJA SA LIDLOM

ZAŠTITA PODATAKA