KONKURS

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Želim da se zaposlim u kompaniji Lidl Srbija. Gde mogu da pronađem sve potrebne informacije?

Na našoj stranici Karijera možete pronaći sve otvorene konkurse za radna mesta u našim prodavnicama, skladištu i centrali.

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Mogu li da se prijavim na neku od pozicija za koju, u ovom trenutku, ne postoji raspisan konkurs?

Putem našeg portala Karijera možete proslediti Vašu biografiju i pre nego što se raspiše konkurs za određeno radno mesto. 

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Kako mogu da se informišem o otvorenim radnim mestima i razvojnim programima u inostranstvu?

Na našoj stranici Karijera možete pronaći potrebne informacije i o radnim mestima u inostranstvu.   

PRODAVNICA

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Gde mogu da proverim koja Vaša prodavnica mi je najbliža?

Ovde možete da pogledate spisak Vama najbližih prodavnica ili to možete uraditi putem Lidl aplikacije koja Vam uz to pruža i dodatne opcije (kreiranje ličnog naloga za internet kupovinu, podsetnik za akcije, aktuelne promocije i još mnogo toga). Imate još pitanja za nas? Kontaktirajte nas ovde kako bismo vam dodatno pomogli.

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Gde mogu da se informišem o radnom vremenu ili posebnom radnom vremenu (tokom verskih i državnih praznika) određene prodavnice?

Ovde možete da se informišete o radnom vremenu naših prodavnica ili to možete uraditi putem Lidl aplikacije. Imate još pitanja za nas? Kontaktirajte nas ovde kako bismo vam dodatno pomogli.

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Kako da pronađem broj telefona Vaše prodavnice?

Kolege u prodavnici su tu da Vam pomognu na licu mesta. Za ostala pitanja na raspolaganju Vam je naša Služba za potrošače, koju možete kontaktirati putem telefona. 

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
U kojim Vašim prodavnicama imate i pekaru?

Ovde možete da pogledate spisak Vama najbližih prodavnica, kao i dostupnih usluga unutar njih, poput pekare ili to možete uraditi putem Lidl aplikacije koja Vam uz to pruža i dodatne opcije (podsetnik za akcije, aktuelne promocije i još mnogo toga). Imate još pitanja za nas? Kontaktirajte nas ovde kako bismo dodatno pomogli.

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Mogu li da poručim nešto kod Vas i da samo dođem u prodavnicu da to preuzmem?

Kao vodeći diskontni lanac našim kupcima nudimo proveren kvalitet i svežu robu po najpovoljnijm cenama. Nažalost, u ovom trenutku, ne nudimo mogućnost poručivanja unapred.

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Na koji način mogu da plaćam u Vašim prodavnicama?

U našim prodavnicama dostupni su Vam sledeći bezgotovinski načini plaćanja: Maestro, VISA, MasterCard, DINA, čekovima građana i, naravno, Lidlova poklon kartica. Ovde možete proveriti stanje na kartici. Plaćanje putem fakture nije moguće. Imate još pitanja za nas? Kontaktirajte nas ovde kako bismo dodatno pomogli.

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Koliko trenutno novca imam na mojoj Lidl poklon kartici?

Ovde možete da proverite preostali iznos i trenutno stanje na Vašoj Lidl poklon kartici. 

PITANJA U VEZI SA PROIZVODIMA

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Da li mogu da donesem u Vašu prodavnicu stare električne/elektronske uređaje?

Nažalost, nismo u mogućnosti da prihvatimo stare električne/elektronske uređaje. 

 

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Ne odgovara mi odeća koju sam kupio/kupila. Kako mogu da utvrdim koja veličina određenog odevnog predmeta bi bila odgovarajuća?

Uz pomoć kalkulatora veličina možete na jednostavan način da izračunate odgovarajuću veličinu odevnog predmeta.

 

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Nisam zadovoljan/a kvalitetom hrane kupljene u Vašoj prodavnici. Šta mogu da uradim u ovoj situaciji?

Nudimo Vam mogućnost da kupljene namirnice vratite u našu prodavnicu i mi ćemo Vam vratiti novac. Imate još pitanja za nas? Kontaktirajte nas ovde kako bismo dodatno pomogli.

 

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Na koji način se testira kvalitet Lidlovih proizvoda?

U zavisnosti od vrste robe, sprovodimo detaljne provere i analize kako bismo osigurali visok nivo kvaliteta naših proizvoda. Imate još pitanja za nas? Kontaktirajte nas ovde kako bismo dodatno pomogli. 

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Na koji način mogu dobiti uputstvo za upotrebu?

Uputstvo za upotrebu proizvoda Lidl robnih marki možete pronaći ovde. Imate još pitanja za nas? Kontaktirajte nas ovde kako bismo dodatno pomogli.

REKLAMNI LETAK

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Koji proizvodi su ove nedelje na akciji?

Ovde možete da pregledate naš aktuelni reklamni letak. Kako biste uvek bili u toku sa akcijama u našim prodavnicama, savetujemo da preuzmete Lidl aplikaciju za Vaš mobilni telefon, ili da se prijavite na naš Newsletter.

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Koji su akcijski dani u Lidl prodavnicama?

Naša ponuda prehrambenih i neprehrambenih proizvoda izlazi svakog četvrtka i ponedeljka.Tokom godine se trudimo i da naše kupce obradujemo specijalnim tematskim nedeljnim akcijama internacionalnih kuhinja (francuska, italijanska, azijska itd.). Dodatno, za Uskršnje i Božićne praznike nudimo premium proizvode.Kako biste uvek bili u toku sa akcijama u našim prodavnicama, savetujemo da preuzmete Lidl aplikaciju za Vaš mobilni telefon, ili da se  prijavite na naš Newsletter. Ponuda se može razlikovati od regije do regije zbog različitih potreba. Unesite ovde svoj poštanski broj kako biste videli akcijsku ponudu u svojoj regiji.

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Da li se akcijska ponuda odnosi na sve Lidl prodavnice u zemlji?

Ponuda se može razlikovati od regije do regije zbog različitih potreba. Unesite svoj poštanski broj u pretragu po prodavnicama kako biste videli akcijsku ponudu u svojoj regiji. Takođe, možete da preuzmete i Lidl aplikaciju kako biste redovno dobijali obaveštanje o akcijama u našim prodavnicama, i uvek bili u toku. 

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Da li mogu redovno da dobijam Vaš reklamni letak?

Vaš primerak reklamnog letka možete uzeti na ulazu u prodavnicu. Ukoliko imate još neko pitanje, molimo Vas da kontaktirate našu Službu za potrošače. Aktuelnu ponuda možete pronaći ovde. Savetujemo da preuzmete i Lidl aplikaciju, putem koje možete da se informišete o aktuelnoj ponudi, kao i da podesite podsetnik za nove akcijske termine. 

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Ne želim da više dobijam Vaše reklamne letke. Šta mogu da uradim u ovoj situaciji?

Reklamne letke redom dostavljamo u poštanske sandučiće, i iz tog razloga nismo u mogućnosti da isključimo pojedinačne adrese. Ukoliko ne želite da ubuduće dobijate reklamni materijal, molimo Vas da stavite tu napomenu na sanduče. 

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Da li mogu unapred da rezervišem proizvode koji će biti na akciji?

Nismo u mogućnosti da rezervišemo proizvode pre početka akcijske ponude.

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Kako da saznam u kojoj Vašoj prodavnici imate na stanju reklamirani proizvod?

Molimo za razumevanje u datoj situaciji, obzirom da nismo u prilici da Vam pružimo odgovor o zalihama reklamiranih proizvoda zbog kratkotrajne prodajne dinamike.

 

Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj
Kada mogu da očekujem da se određeni proizvod ponovo nađe u akcijskoj ponudi?

Obzirom da nemamo informaciju o tačnom datumu, najbolje bi bilo da pratite našu aktuelnu ponudu. Kako biste uvek bili u toku sa akcijama u našim prodavnicama, savetujemo da preuzmete Lidl aplikaciju za Vaš mobilni telefon, ili da se prijavite na naš Newsletter.

SARADNJA SA LIDLOM

ZAŠTITA PODATAKA